FOGYÓKÚRA

Télen se növessz zsírpárnát!

Ezt az 1000 kalóriás diétát bármikor kipróbálhatod, ha szeretnél pár kilótól megszabadulni. Naponta ötször étkezhetsz és az étrend összeállításával sem kell bajlódnod.

 

A módszer lényege a kalóriamegvonás, de a tápanyagok megfelelő kombinációjával. A diétát akár több héten át is folytathatod, ha nagyobb súlyfeleslegtől szeretnél megszabadulni. A lényeg, hogy ne egyél, vagy igyál többet a megadott mennyiségnél. Az ételsor minden napra úgy van összeállítva, hogy a reggeli 200 kalória, az ebéd, 300 kalória, a tízórai és az uzsonna 100-100 kalória, a vacsora pedig 300 kalória. Minden nap 2-3 liter szénsavmentes ásványvizet fogyassz, mert ez is segíti a fogyási folyamatot. Az ebédhez, reggelihez, vacsorához megadott ételeket tetszés szerint variálhatod. A lényeg, hogy minden nap ötször étkezz, és 2-3 liter szénsavmentes ásványvizet fogyassz el.


200 kalóriás reggelik


Vajkrémes pirítós
1 szelet teljes kiőrlésű kenyeret pirítsunk meg, majd kenjük meg vajkrémmel. Szórhatunk rá fűszereket is. 2 szelet pirospaprikával fogyasszuk.

Túrókrém retekkel
Pár szem retket mossunk meg és vágjunk apró kockákra. Sózzuk meg és hagyjuk állni öt percig. Keverjünk hozzá 15 dkg túrót, és egy szelet rozskenyérrel fogyasszuk.

Gyümölcsös müzli
Vágjunk apróra 2 szem aszalt sárgabarackot, fél almát, és egy kivit. Egy pohár natúr joghurtba keverjünk bele 2 ek. müzlit és a gyümölcsöket.
300 kalóriás ebédek

Tejszínes tengeri halfilé
1 ek. olívaolajon pirítsunk meg egy kis fej apróra vágott hagymát, adjunk hozzá 15 dkg tengeri halfilét és borssal ízesítsük. Jól pirítsuk át, majd öntsük fel 1 dl tejszínnel és dobjunk bele 1 leveskockát. Babérlevéllel ízesítsük, és újból forraljuk át. A végén adjunk hozzá egy kevés citromlevet. Burgonyapürével tálaljuk.

Pirított hagymakarikák párolt zöldségekkel
Forrósítsunk fel 1 ek. olívaolajat, és 4 percig pirítsuk benne 1 kis fej felkarikázott hagymát. Adjunk hozzá 10-10 dkg megtisztított zöldbabot és zöldborsót, és 4-5 percig süssük tovább. A serpenyőt vegyük le a tűzről, a zöldségeket sóval, borssal, bazsalikommal ízesíthetjük.

Csirke szójaszósszal
Sós vízben pároljunk 2-3 percig 10 dkg brokkolit, 10 dkg karfiolt és egy szál franciazellert. Egy edényben keverjünk össze 1 kávéskanál kukoricakeményítőt, 1 kávéskanál szójaszószt, 1 késkegynyi Erős Pistát, és 1 kávéskanál olívaolajat, majd öntsük fel 2 dl vízzel. Forraljuk fel és tegyünk bele 10 dkg csíkokra vágott csirkemellet, és a zöldségeket, majd főzzük készre. Fél adag rizzsel fogyasszuk.


100 kalóriás falatok uzsonnára és tízóraira


20dkg alma, 10 dkg banán, 2 dl narancslé, 10 dkg csirkemell felvágott, 3 dkg kenőmájas, 3 dkg párizsi, 9 dkg pulykasonka, 50 dkg csemegeuborka, 1,5 dl joghurt, 1 tojás, 2,5 dkg félzsíros sajt, 2 dkg keksz, 3 dkg ropi.


300 kalóriás vacsorák


Mozzarella paradicsommal
5 karika mozzarella sajtot helyezzünk el egy tányéron, és szeleteljünk fel mellé 2 paradicsomot. Locsoljuk meg 1 kávéskanál olívaolajjal, sóval és oregánóval. Egy szelet pirítóssal fogyasszuk.

Almás-krémsajtos szendvics
1 közepes almát hámozzunk meg és vágjunk apró kockákra. Egy fél citrom levével locsoljuk meg. Adjunk az almához 2 evőkanál zsírszegény krémsajtot, borsozzuk meg, és 2 szelet Bakonyi barna kenyérrel fogyasszuk.

Majonézes tojás
1 főtt tojást vágjunk karikákra. Keverjünk össze 2 ek. tejfölt, 1 kk. mustárral, majd sózzuk, borsozzuk és egy e csipet cukorral ízesítsük. Keverjük össze a tojással, és egy szelet pirítóssal fogyasszuk.

 

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL