FOGYÓKÚRA

Ezzel az ízletes étellel éhezés nélkül fogyhatsz

Sokan gondolják azt, hogy a zabkása egy íztelen étel, amit az önmagukat sanyargató fogyókúrázók fogyasztanak. Pedig ez nem igaz. Egy nagyon is sokszínű, és ízletes táplálékról van szó, melyet rengeteg módon el lehet készíteni, így elkerülve, hogy unalmassá váljon. Azon kívül, hogy a kiegyensúlyozott diétás étrend kiegészítője lehet, számos pozitív hatása van az egészségünkre nézve is.

 

A zabkása hatása a fogyásra


Ez a rendkívül egyszerűen elkészíthető étel magas rosttartalmának köszönhetően felgyorsítja az anyagcserét. Már pár napos fogyasztás után érezhető jótékony hatása. A zab a gyomorban megduzzad, ezáltal teltségérzetet okoz. A rostok felszívják a zsírokat, és elősegítik a táplálékok előrejutását az emésztőrendszerben. Tehát fogyasztó hatása abban rejlik, hogy elősegíti az emésztést, és eltelíti a gyomrot, sokáig biztosítva a jóllakottság érzését.

A zabkása hatása az egészségre


Rengeteg vitamint, vasat és rostot tartalmaz. Fogyasztása vérszegénység esetén is ajánlott, ezen kívül szabályozza a vérnyomást, és koleszterincsökkentő hatása is van. A vércukorszintet egyensúlyban tartja, fahéjjal fűszerezve még lehet fokozni ezt az előnyt. Az aranyeres panaszokkal szemben is kifejti jótékony hatását, hiszen ebben az esetben kiemelten fontos a magas rosttartalmú ételek fogyasztása.

{KEPGALERIA}

A zabkása fogyasztása nem csak azoknak ajánlott, akik fogyni szeretnének, hanem azoknak is, akik az egészséges táplálkozás hívei, de szeretnének finomakat enni. Gyerekeknek is tökéletes reggeli lehet, ugyanis a zabkása a tejbegríz egészségesebb (és nem mellesleg finomabb) változata. Fontos azonban szem előtt tartani, hogy önmagában ez a diéta sem képes csodákra. Elengedhetetlen, hogy a sport is a mindennapi életünk részévé váljon.

 

 

Indítsuk a napot zabkásával!

Fél csésze zabpehely, és fél csésze tej, vagy víz szükséges az elkészítéséhez, ezen kívül valamilyen természetes édesítőszer (stevia, nyírfacukor, méz, stb...), és tetszőleges gyümölcs, olajos magvak, vagy kakaópor. Arra figyeljünk, hogy inkább friss gyümölccsel fogyasszuk, ugyanis az aszalt változatok igen nagy kalóriatartalommal bírnak. Az őszi-téli időszakban a legjobb választás a fahéjas-almás zabkása.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL