FOGYÓKÚRA

7 berögződött reggeli rutin, mely megakadályozza a fogyást - Biztos, hogy nem gondolnál rá!

A reggeli hangulat kihatással van az egész napodra, és ennek szerves része az étkezés is. Az alábbiakban megismerhetsz néhány olyan tudományos tényt, amely alátámasztja azt, hogy a reggeli rutin és a szervezetben kialakuló egyensúlyhiány között igenis van összefüggés, mindez pedig akár extra súlygyarapodást is eredményezhet.

1. Nem szeretnél bőségesen reggelizni


Az evésre fordított idő sokkal fontosabb, mint az, hogy éppen mit fogyasztasz. A Tel-Avivi Egyetem tudósai bebizonyították azt, hogy a bőséges reggeli és a könnyű vacsora kombinációja sokkal hatékonyabbá teszi a fogyást és a megfelelő súly fenntartását, mintha egész nap csupán kis adagokat fogyasztanál.

Mindez azért lehetséges, mert a metabolizmus sebesség eltérő a nap egyes szakaszaiban. A fő következtetés, amit a tudósok levontak, az az, hogy nem érdemes megtagadnod magadtól a kalóriában bővelkedő reggelit. Az ebéd legyen közepes adag, vacsorára pedig fogyassz valamilyen könnyű ételt.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL