FOGYÓKÚRA

7 berögződött reggeli rutin, mely megakadályozza a fogyást - Biztos, hogy nem gondolnál rá!

A reggeli hangulat kihatással van az egész napodra, és ennek szerves része az étkezés is. Az alábbiakban megismerhetsz néhány olyan tudományos tényt, amely alátámasztja azt, hogy a reggeli rutin és a szervezetben kialakuló egyensúlyhiány között igenis van összefüggés, mindez pedig akár extra súlygyarapodást is eredményezhet.

.

 

 

 

1. Nem szeretnél bőségesen reggelizni


Az evésre fordított idő sokkal fontosabb, mint az, hogy éppen mit fogyasztasz. A Tel-Avivi Egyetem tudósai bebizonyították azt, hogy a bőséges reggeli és a könnyű vacsora kombinációja sokkal hatékonyabbá teszi a fogyást és a megfelelő súly fenntartását, mintha egész nap csupán kis adagokat fogyasztanál.

Mindez azért lehetséges, mert a metabolizmus sebesség eltérő a nap egyes szakaszaiban. A fő következtetés, amit a tudósok levontak, az az, hogy nem érdemes megtagadnod magadtól a kalóriában bővelkedő reggelit. Az ebéd legyen közepes adag, vacsorára pedig fogyassz valamilyen könnyű ételt.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL