FÉSZEK

Biztos, hogy a hálószobád tökéletesen megfelelő a pihentető alváshoz? - 8 dolog, amire ügyelned kell

Az alvás a legtermészetesebb életelixír, hiszen ilyenkor regenerálódik a tested. Ha nem alszol eleget, akkor nem csak, hogy nem lesz elegendő energiád a napi tevékenységekhez, hanem az agyad kortizolt, azaz stressz hormont kezd termelni. A hálószoba kialakítása, a környezet bizony jelentős hatással van arra, hogyan alszol. Vajon milyen hibákat érdemes kerülni a hálószoba kialakításával kapcsolatban?

Ne legyen túl zavaró a háló falainak színe


Hallottad már azt a kifejezést, hogy valaki bal lábbal kelt fel? Bizony, ezt a szoba nem megfelelő színe is okozhatja. A színek ugyanis hatással vannak az agyadra és a hangulatodra. Érdemes ezért inkább semlegesebb színárnyalatokat választani, a nyugtalanító színek helyett. A piros, sárga, narancssárga, lila, élénkzöld és a fényes kék, negatív hatással lehet nemcsak az általános hangulatra, hanem az alvás minőségére is. A fekete is kerülendő, mert félelmet kelthet és nyomasztó. A hálószobában nyugalmat kell érezned, a helyes színek például a levendula, halványszürke, hűvös kék, vízkék, halvány rózsaszín és bézs. Jól látod, a fehér, tört fehér nem szerepel a listán, mivel túlságosan kifinomult és hűvös légkört teremt.

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL