KÖZÉRZET

7 tudatos szokás, melyekkel elérheted, hogy az elméd megpihenjen

Az éberség egy pszichológiai folyamat, melyben figyelmünket a jelen pillanatra fordítjuk. Ez meditáció és más gyakorlatok alapján kifejleszthető. Vizsgálatok bizonyítják, hogy csökkenti a szorongást, a depressziót, a fájdalmat, a stresszt és javítja az életminőséget. Különösen hasznos lehet azok számára, akik hajlamosak sokat aggodalmaskodni, ugyanis az elmét a testre irányítja, segít elcsendesedni.

Érezd a talpadat és a tenyeredet

Az elme hajlamos a múltra és a jövőre gondolni, de ha talpadra vagy tenyeredre összpontosítasz, akkor tudatodat a jelenre vezeted. Ez a gyakorlat a jelenhez köt, segít abban, hogy ne gondolkodj túl sokat, ne aggódj a jövő miatt. Az figyelmedet irányítsd a talpadra és tenyeredre, érezd. Gyakorolhatod séta vagy ülés közben is. Ha a figyelmedet a testedre összpontosítottad, finoman szorítsd össze az ökleidet, majd engedd ki. Ez segít abban, hogy a testedre összpontosíts. Hamarosan az elméd megpróbálja elvarázsolni magát, és valami másra gondolsz, folytasd, és teljesen a testedre fogsz figyelni, elméd pedig pihenhet.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL