KÖZÉRZET

7 módszer a magas vérnyomás ellensúlyozására - Az orvosi ellenőrzésen kívül!

Az orvosok csupán „csendes gyilkosnak” nevezik ezt a betegséget, mivel sok esetben már csak akkor jelentkeznek a tünetek, amikor komoly szövődmények is kialakultak. Ezért nagyon fontos, hogy rendszeresen ellenőrizd a vérnyomásodat, így még időben észre tudod venni a változásokat, és meg tudod kapni a megfelelő kezelést.

Mi is pontosan a magas vérnyomás?

Tulajdonképpen azt jelenti, hogy a vérnyomás magasabb a normál értéknél. Maga a vérnyomás az erekben keringő vér érfalakra gyakorolt nyomása. Más szóval az az erő, amely a szívből más testrészek felé pumpálja a vért. A normál vérnyomás értéke felnőttek esetben 120/80 Hgmm. Ha a vérnyomás azonban folyamatosan magas, akkor az érfalakra is túl nagy nyomás helyeződik, károsítva ezzel azokat.

A magas vérnyomás, ha nem kezelik, súlyos egészségügyi problémákat is okozhat, beleértve a szívrohamot, az agyvérzést és akár a vesekárosodást is. Ha tehát magas vérnyomást diagnosztizáltak nálad, akkor mindenképpen beszéld át a kezelőorvosoddal, milyen kezelésre lesz szükséged. Noha konkrét gyógymód nincsen jelenleg, de a gyógyszerek és az életmódbeli változások elősegítik a vérnyomás csökkenését. Ne feledd azonban, hogy a gyógyszereket mindig az orvos utasítása szerint kell bevenned, mivel csak így lesz hatékony a kezelés. Az alábbi módszereket otthon is alkalmazhatod, és a közérzeted is javul, de nem helyettesítik a rendszeres orvosi ellenőrzést!

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

 

1. Légy fizikailag aktív

Az orvosok szerint már napi 30-60 perc testmozgás is képes csökkenteni a vérnyomást. Ám, ha korábban sem sportoltál, akkor érdemes előbb kikérned az orvosod véleményét, mert így tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbb edzésformát. Kezdheted akár egy kifejezetten egyszerű edzésprogrammal is, majd szép lassan növelheted az edzés intenzitását és gyakoriságát. Nem igazán kedveled az edzőtermeket? Akkor próbáld ki a lovaglást, sétálj vagy járj el úszni. Ezek is épp úgy előnyösek az egészségre.

Szólj hozzá Te is !
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL