FOGYÓKÚRA

A súlygyarapodást kiváltó 7 ok, melyeknek semmi köze a gyorsételekhez és a kényelmes életmódhoz

Ha azt tapasztalod, hogy mindent megteszel a fogyás érdekében – helyesen táplálkozol, rendszeresen mozogsz -, és mégsem történik számottevő változás, akkor valami más áll a háttérben. Valószínűleg más oka van annak, hogy nem indult be komolyabb mértékű súlycsökkenés. Most bővebben is megismerheted azokat a lehetséges okokat, ami miatt nem indul be a fogyás, s ezáltal mindez kiküszöbölhető.

1. Hormonális változások


Minden nő átesik élete során bizonyos hormonális változásokon, hiszen a pubertáskor, a terhesség időszaka, a szülés folyamata és a menopauza mind-mind hormonális változásokkal járnak. Ezek a folyamatok kihatással vannak az anyagcserére, és olykor súlygyarapodással is járhatnak. Noha természetes folyamatról van szó, mégis okozhat bizonyos kellemetlenségeket.


1. lépés: Fokozatosan kezdj el többet mozogni, iktass be intenzív edzéseket. Néhány gyakorlat segíthet ugyan huszonéves korban, ám egy kicsit idősebb nő esetén olykor többre van szükség. Emellett figyelj oda arra, hogy lehetőleg változatos legyen az edzés, remek opció az úszás, a jóga, az aerobik vagy bármilyen más sporttevékenység, amelyben valóban örömöd leled. Általános szabályként elmondható az, hogy minél idősebb vagy, annál inkább oda kell figyelned a fizikai aktivitásra.


2. lépés: Látogass el az orvosodhoz. A speciális szakemberek által végzett orvosi vizsgálatok elengedhetetlenek ahhoz, hogy teljes körű tájékoztatást kapj azzal kapcsolatban, mi is a teendő hormonális változások esetén.

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL