SZÉPSÉG

Az ifjúság legfőbb izma - Emeld meg a nyaki izmokat, és tagadj le néhány évet!

A nőknek sok erőfeszítésükbe kerül, hogy fiatalok maradjanak. Maszkokat, használunk, csak a nyak fontosságáról feledkezünk meg. Ez viszont hatalmas hiba, hiszen a nyak könnyen elárulja a valódi életkorunkat. De valójában miért is történik ez?

A nyak bőre és izmai gyengébbek és lágyabbak a test többi részénél. Arról nem beszélve, hogy gyakran ki van téve az UV sugárzás káros hatásainak, ugyanakkor mi mégis sokkal több időt töltünk az arc bőrének tisztításával és védelmével. Ezért a pigmentáció, és a ráncok gyorsabban jelennek meg a nyakon. Tehát ha jót akarunk magunknak, a nyakunkat is ugyanúgy óvjuk és tisztítsuk, ahogy az arcbőrünket!


Ugyanilyen fontos az alvás módja is. A túl magas párnák vagy a túl sok párna a nyakráncok egyik kialakuló oka.


A zsírszöveti deformáció a másik ok. A vérkeringés lassabb a nyakban, ami magyarázza a zsírszövet gyorsabb felhalmozódását, és ezt bizony csak úgy lehet eltüntetni onnan, ha lefogysz.
A nyakban található az ún. „ifjúsági izom”


Ez a 2. borda szintjén kezdődik, és az alsó állkapocs vonalán halad, szilárdan csatlakozva a bőr alatti szövethez. Ez az izom gyakran a szájak sarkainak elernyedését és az arc körvonalainak megváltozását, eldeformálódását okozhatja. Korrigálása lehetővé teszi az izomaktivitás újra elosztását, ami előnyös lesz az arc alsó és középső harmadának körvonalai számára. Emellett plasztikai sebészet nélkül is elvégezhetjük, akár otthon is. Nézzük, hogyan:


1. Próbálj ügyelni a testtartásodra. Húzd ki magad. Ne ernyedj el és az álladat nagyon enyhén emeld fel. Ez késlelteti a ráncok megjelenését.
2. Figyelj az arckifejezéseidre. A negatív érzelmek hatására a szád sarka lebiggyed. az ifjúság izmát ugyanakkor pihentetni kell, és lazán tartani.
3. A nyak edzése alatt ne nyomd meg nagyon a bőr alatti izomzatot, és ne próbáld meg masszírozni. Az előbbiekkel megsérülhet az izomzat, az utóbbival pedig még jobban megnyújtod azt.

    


Váljon ez a gyakorlat egyfajta szokássá számodra:


• Vedd fel az alaphelyzetet;
• Nyújtsd meg az alsó ajkadat kifelé, és engedd le az álladat – ilyenkor a nyak izomzata összehúzódik és láthatóan feszült lesz;
• 6 másodperc múlva térj vissza a kezdeti pozícióba és lazíts;
• Ismételd meg a gyakorlatot, és pihenj!


Ha gyakorlás közben feszültséget érzel a nyak hátoldalán, akkor a fej- vagy a testtartásod helytelen. A cél az, hogy az izom feszült legyen, és elkerüld a ráncok kialakulását a szád fent említett pozíciójával.
Érdemes megjegyezi, hogy az öregedésnek két fő típusa létezik. A fentiekben felsorolt módszerek az izmoknál hatékonyak. Ezek kevésbé hasznosak a bőr vagy a ráncos öregedés típusai esetében, így nincs egyetemes megoldás mindenki számára. Mégis, a nyaki izmok tónusának megtartása mindig jó ellenintézkedést jelent az életkorral kapcsolatos változásokhoz és a toka kialakulásához.

 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL