2017. augusztus 23. - Bence
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2017. augusztus 23. - Bence
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

10 napos nyári diétaterv

Kis Virág

Ha a nyár, és az ezzel járó rövidebb, lengébb ruhák viselete problémát okoz számodra a plusz kilók miatt, akkor próbáld a 10 napos diétatervünket. Nemcsak fogyhatsz, de még plusz energiára is szert tehetsz.

 

A diéta azon alapul, hogy természetes alapanyagokból készült ételeket részesít előnyben a különböző vegyi anyagokkal felturbózott ételekkel szemben, melyek ugyanúgy éhségérzettel töltenek el étkezés után. Az alábbiakban tanulmányozhatod a 10 napos mintaétrendet:
 

1. nap


Reggeli: bacon és tojás
Tízórai: természetes élőjoghurt
Ebéd: saláta (1 doboz tonhal, vagy tonhal steak salátaágyon, esetleg főtt tojással is)
Uzsonna: 1-2 gyümölcs
Vacsora: barna rizs zöldségekkel


Alacsonyabb cukortartalmú gyümölcsök: alma, körte, citrusfélék.

2. nap


Reggeli: zabkása vízzel, vagy zsírszegény tejjel
Tízórai: 1-2 db zab- vagy korpáskeksz
Ebéd: hideg barna rizs saláta (egy nagy adag barna rizs és bármilyen zöldség, amit a hűtőben találsz).
Uzsonna: nyers zöldségek
Vacsora: roston sült csirkemell salátával és zöldséggel, de nem krumplival (!!)


Ne gondolj soha a burgonyára, mint zöldségre, gondolj rá, mint alapvető szénhidrátra.

3. nap


Reggeli: sajtos vagy sonkás omlett
Tízórai: természetes élőjoghurt
Ebéd: Chef saláta (nagy saláta mix, aprított répa, aprított cékla, sajtdarabok, egy kis hús)
Uzsonna: 1-2 gyümölcs
Vacsora: barna rizs, rázva-dobva sütött zöldségek, vagy tofu


A természetes élőjoghurt egy csodaétel. Nagyon fontos, szükség van rá, hogy elpusztítsa a parazitákat a szervezetben.

4. nap


Reggeli: barna rizsből készült pehely, sovány tejjel vagy anélkül. 
Tízórai: 1-2 db zab- vagy korpáskeksz
Ebéd: sült krumpli és túró
Uzsonna: nyers zöldségek
Vacsora: halsteak, (lazac vagy tőkehal) zöldségekkel, eperrel és természetes élőjoghurttal.


A szederféle gyümölcsök azok, melyeket bármilyen étkezés után is fogyaszthatsz.

5. nap


Reggeli: tojásrántotta
Tízórai: természetes élőjoghurt
Ebéd: roston sült vagy grillezett csirkemell és saláta és/vagy zöldségek, epres joghurt
Vacsora: teljes kiőrlésű lisztből készült tészta paradicsomszósszal


A búza fogyasztása arra sarkallja az embert, hogy olyan ételeket fogyasszon, amire intoleráns. Helyette inkább egyél több rizsből vagy más gabonából készült ételeket.

6. nap


Reggeli: zabkása vízzel, vagy zsírszegény tejjel
Tízórai: 1-2 db zab- vagy korpáskeksz
Ebéd: szenesre grillezett zöldségek, (összevágott cukkinit, padlizsánt, paprikát, hagymát, beleteszünk egy nagy sütőtálba, majd „szenesre sütjük) és barna rizs.
Uzsonna: nyers zöldségek
Vacsora: egy nagy, egész pisztráng, vagy makréla és bőséges adag saláta vagy zöldség.


A zabkása könnyen emészthető, és nagyon alacsony a szénhidrát tartalma.

7. nap


Reggeli: főtt tojás és zöldségkatonák
Tízórai: természetes élőjoghurt
Ebéd: grillezett borjú, sertés, marha vagy csirke zöldséggel.
Uzsonna: 1-2 gyümölcs
Vacsora: vegetáriánus rizs és chili


Ha hétfőn kezded a diétát, mint a legtöbb fogyókúrázó, ez remek, tápláló vasárnapi ebéd lehet a számodra.

8. nap


Reggeli: gyümölcstál joghurttal, naranccsal, almával, eperrel, szőlővel, fekete áfonyával vagy bármilyen idény gyümölccsel, ami a kezed ügyébe kerül. 
Tízórai: 1-2 db zab- vagy korpáskeksz
Ebéd: sült krumpli lecsóval (paradicsom, hagyma, cukkini, padlizsán, és amit még akarsz)
Uzsonna: nyers zöldségek
Vacsora: szenesre grillezett tonhal, saláta és/vagy zöldségek, epres joghurt


A gyümölcs nagyon tápláló és vitaminokban gazdag étel, mégsem ajánlott a túlzott fogyasztása, hiszen ebben is van cukor, ami megzavarhatja a bélflórát és nemkívánatos tüneteket okozhat.

9. nap


Reggeli: bacon és tojás
Tízórai: természetes élőjoghurt
Ebéd: 4 sajt saláta (saláta mix és 4 fajta sajt felkockázva)
Uzsonna: 1-2 gyümölcs
Vacsora: töltött pritamin vagy kaliforniai paprika – főzzünk barna rizst, összevágott zöldséget pirítsunk meg olíva olajon, keverjük össze a rizzsel, majd töltsük meg a kimagozott paprikákat, közepes hőfokon süssük 20-30 percig, majd, ha elég puha vegyük a sütőből.


A legtöbb fogyókúrázó úgy gondolja, hogy a szalonna és a tojás nem diétás kaja. Pedig az, ha magában fogyasztod, pékáru nélkül.

10. nap


Reggeli: barna rizsből készült pehely, sovány tejjel vagy anélkül. 
Tízórai: 1-2 db zab- vagy korpáskeksz
Ebéd: vegyes gyümölcs, de kizárólag alacsony cukortartalmú gyümölcsökből
Uzsonna: nyers zöldségek
Vacsora: sült csirke és/vagy marhahús csíkok, grillezett zöldségekkel, sajttál desszertnek


Valószínűleg a 10 nap alatt a szervezeted már megszokta, hogy nélkülözi a cukrot és a búzát. Ennek köszönhetően több energiád van, nem puffadsz és fogysz. Csak így tovább!

 


 




SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

loading...

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

Érdemes lefekvés előtt meginni egy pohár vizet - Most az okát is megtudhatod!

Érdemes lefekvés előtt meginni egy pohár vizet - Most az okát is megtudhatod!

Lehet, hogy sokáig úgy gondolkodtad, hogy elegendő a folyadékbevitel akkor is, ha teát, kávét, tejet vagy egyéb üdítőitalt iszol. Na de mi a helyzet a vízzel? Most megmutatjuk, mennyire jót tesz a víz a testednek, így most már talán jobban oda fogsz figyelni arra, hogy elegendő mennyiségű vizet igyál.

Tovább »
5+1 tipp, hogyan mondj nemet a Nem szó nélkül!

5+1 tipp, hogyan mondj nemet a Nem szó nélkül!

Sokan utálunk konfrontálódni. Már a gondolat is riaszt bennünket, hogy valakinek nemet mondjunk, mert nem szeretnénk megbántani, megsérteni az illetőt. Ugyanakkor magunkat sem akarjuk megerőszakolni, hogy olyat tegyünk, amihez semmi affinitásunk sincs. Mi hát a megoldás? Használd ezt az  5+1  tippet, mely segít úgy nemet mondani, hogy közben nem mondod ki! 

Tovább »
A hajad hossza árulkodhat néhány fontos személyiségjegyedről! - Teszteld magad!

A hajad hossza árulkodhat néhány fontos személyiségjegyedről! - Teszteld magad!

Nagyon sok minden árulkodhat a személyiségedről - az öltözködésed, a kedvenc lábbelid, netán a smink, amit viselsz, és nincs ez másképp a hajaddal sem. Számos tanulmány kimutatta, hogy a haj hosszúsága bizony összefüggésben van a személyes tulajdonságokkal.

Tovább »

Kalkulátor

Meditációs technikák

A meditáció megnyugtatja a testet, a lelket, és ellazít. És ha még nyugodt, csendes környezet is párosul hozzá, akkor igazi kikapcsolódást nyújt. Válaszd ki, melyik típusú meditációs technikára van jelenleg szükséged, és máris kipróbálhatod.

Még több kalkulátor »

Szakértők

Némerthné Győry Mária

Pszi sebész

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Némerthné Győry Mária

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép