2018. július 15. - Henrik, Roland
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2018. július 15. - Henrik, Roland
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

14 napos kihívás - Így lesz 2 hét alatt tökéletes feneked és combod

Mindenki a tökéletes alakról beszél, de kevesek mondják el a titkot, hogyan is lehet feszes a feneked és a combod. Most azonban mutatunk néhány tökéletes tippet. Ne felejtsd el bevonni az alábbi kihívásba a barátaidat, hiszen mindegyikőtök számára sokkal motiválóbb a dolog, ha együtt vágtok bele, nem igaz?

Nem csupán könnyebben vásárolhatsz magadnak nadrágot az alábbi edzésformák segítségével, de a csípőd és a combjaid is sokkal formásabbak lesznek. Ugye, milyen csodálatosan hangzik? Ám a legjobbat még nem is tudod! Mindezt csupán két hét alatt elérheted! Mire vársz még? Vond be a legjobb barátaidat, és kezdődjön a kihívás!


1. „Burpee" gyakorlat


Állj kis terpeszbe, és nyújtsd ki a két kezed előre, majd guggolj le és tedd a két kezed a padlóra, magad mellé. Ugorj hátra kinyújtott lábakkal.


A mellkasod megérintheti a padlót, a túl nagy nyomás elkerülése végett a térdeiddel is megtámaszthatod magad. Ugorj vissza a kezdő pozícióba, ha a térded is behajlik közben, az sem gond.


Legyenek a lábaid ismét a kezeid mellett, miközben ismét guggoló pozícióban vagy.
Majd hirtelen ugorj fel a levegőbe, amennyire csak bírsz.


2. Guggolás


Állj lehetőleg nagy terpeszbe, kb. vállszélességben szétterpesztett lábakkal, és a kezeid helyezd a tarkódra.


Ezután guggolj le és hajlítsd be a térdeid, amennyire csak tudod, a csípőd told hátrafelé, a térdeid pedig hajlítsd be.


Maradj így egy kis ideig, majd térj vissza a kiindulási helyzetbe.


3. Csípőemelés


Feküdj háttal a padlóra.
Vegyél fel olyan pozíciót, ahol a két kezed kitárod oldalt, a tenyered pedig felfelé néz.
Helyezd az erődet a sarkaidra, és told ki a csípődet.


Végső pozícióként teljesen emeld fel a feneked, míg a combjaid nem kerülnek egyenes vonalba a hátaddal és a csípőddel.


Maradj ebben a helyzetben egy pár percig, majd térj vissza a kiindulási helyzetbe és engedd le a csípőd a padlóra. Tarts egy kis szünetet, majd ismételd meg a gyakorlatot.


4. „Repülő kutya"


Helyezkedj el négykézláb térden állva, és a csípő illetve a csuklóid legyenek vállszélességben. A gerinced legyen egyenes, a lapockáid kicsit húzd hátra.


Nyújtsd ki a bal lábad, és ezzel egy időben a jobb kezed is nyújtsd ki, és legyen mind a kezed, mind a lábad a padlóval párhuzamosan kinyújtott helyzetben. A vállaid ne engedd le, és emeld fel a fejed.


Ezután óvatosan engedd le a karod és a lábad a kiindulási helyzetbe, majd végezd el a gyakorlatot a másik kezeddel és lábaddal is.


5. „Szamár rúgás"


Helyezkedj el négykézláb a padlón. A kezeid nyújtsd ki vállszélességben, a térdeid pedig legyenek a csípőddel egyvonalban.


Hajlítsd be a jobb térded 90 fokban, és emeld fel, ameddig a csípőddel nem zár be 90 fokot.


Majd engedd le a térded, és ismételd meg néhányszor a gyakorlatot. Miután ezzel végeztél, a másik lábaddal is végezd el ugyanezt.


6. „Tűzcsap"


Helyezkedj el négykézláb a padlón, és a tenyered fordítsd lefelé, a karok legyenek vállszélességben kinyújtva. A térdeid legyenek a csípő szélességében behajlítva. A hátad pedig tartsd egyenesen.


Maradj így, és húzd fel a jobb térded, olyannyira közel a mellkasodhoz, amennyire csak tudod. Ezután emeld fel a jobb combod oldalra, és tartsd a csípővel egyvonalban.


A lábaidat lassan húzd hátra, egészen a törzsedig. Végül térj vissza a kiinduló helyzetbe.


7. Ugrókötél


Fogd a kötelet a kezedbe, és engedd le a csípődig.

Ezután forgasd át a kötelet a fejed fölött, és ahogyan a kötél a lábaid felé közelít, próbáld meg átugorni azt. Eközben forgasd a csuklódat, így könnyebb lesz maga a kötél forgatása, és emeld fel a fejed. Ismételd meg a gyakorlatot többször.


8. „Superman"


Feküdj hasra, és a karjaidat nyújtsd ki előre, a lábaidat pedig szintén teljesen nyújtsd ki hátra.


Emeld meg a mellkasod és az egyik karod, valamint az ellentétes lábad, miközben a hátad ívesen megfeszül. Csupán a combok, a csípő és a has az, ami érintkezik a padlóval.


Maradj ebben a helyzetben, miközben a hasad megfeszül, a karod és az azzal ellentétes lábad pedig felfelé tartod. Ezután térj vissza a kiindulási helyzetbe, és ismételd meg a gyakorlatot.

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

Miért érzünk időnként megmagyarázhatatlan fájdalmat a testünkben? - Így orvosolhatod a fájdalmat!

Miért érzünk időnként megmagyarázhatatlan fájdalmat a testünkben? - Így orvosolhatod a fájdalmat!

A fibromialgia, más néven fibromialgia szindróma (FMS) egy krónikus állapot, amely fájdalmat okoz az izmokban és a csontokban. Nehéz diagnosztizálni, nincs különösebb oka a kialakulásának, a tünetek fokozatosan jelennek meg. Most megtudhatod, hogy miről is ismerheted fel ezt a betegséget, és hogyan orvosolhatod a fájdalmat.

Tovább »
Trükkös matematikai feladványok, amik lázba hozzák az elmédet

Trükkös matematikai feladványok, amik lázba hozzák az elmédet

Nagy Sudoku bajnok vagy? Oda vagy azokért a feladatokért, amiken kicsit – vagy nagyon – töprengened kell? Nagyon helyes, jó, ha szereted a kihívásokat, az ilyesfajta játékokat, amik nem csak kikapcsolják az embert, hanem egyenesen lázba hozzák az elmét és működésre sarkallják. Ezúttal 6 matematikai feladvány vár arra, hogy átláss rajtuk!

Tovább »
Melyik angyal védelmét választanád? - Megmutatja, mit rejt a valódi személyiséged!

Melyik angyal védelmét választanád? - Megmutatja, mit rejt a valódi személyiséged!

Mindenkinek más-más őrangyala van, hiszen a személyiségedhez leginkább közelálló őrangyal vigyáz rád. Néhány angyal jelenléte eléggé intenzív, ugyanis szeretik közölni, hogy mindig melletted állnak. Léteznek azonban szelídebb őrangyalok, akik inkább a háttérben maradnak, arra várva, hogy te hívd őket. Attól függően, hogy melyik őrangyalt választod védelmezőül, sokat elárul rólad.

Tovább »

Kalkulátor

Karácsonyi díszek S.K

Adunk néhány ötletet, ha szeretnéd a karácsonyfádat igazán különlegessé és egyedivé varázsolni.

Még több kalkulátor »

Szakértők

Erdősné Zsóka

Szoptatási tanácsadó

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Erdősné Zsóka

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép