2017. december 15. - Valér
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2017. december 15. - Valér
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

10 tipp a kevés erőfeszítéssel történő gyors súlycsökkenésért

Soha nem leszel karcsú, ha nem teszel érte. Ez azonban nem jelenti azt, hogy állandóan kínoznod kell magad kimerítő testmozgással és szigorú étrenddel – bár nyilvánvalóan valamennyi fizikai tevékenységre és egészséges táplálkozásra szükség van. Most összegyűjtöttünk néhány tippet, melyek segítenek abban, hogy jó formában maradj. És ami ennél is jobb, nem igényel sok erőfeszítést.

Ne menj állandóan az edzőterembe


A napi edzés nem feltétlenül a sikeres fogyás kulcsa. Ez már bizonyított, hogy azok, akik minden nap az edzőteremben vannak, és azok, akik csak mérsékelt időt töltenek aktív edzéssel, közel azonos mennyiségű kalóriát égetnek el egy nap, mert a tested képes alkalmazkodni az adott helyzetekhez. A túlzás az edzésben sem mindig jelent jobbat.


Legyen a mozgás életmód, nem pedig büntetés


Hagyd abba az edzést, ha nem érzed jól magad. Bármilyen rendszeres fizikai tevékenység – úszás, tánc, túrázás, aktív vásárlás, bármi – ugyanazt az eredményt hozza. A legfontosabb, hogy aktív maradj és élvezd azt, amit csinálsz.


Mérd magad rendszeresen


Mérd meg magad minden nap, vagy legalább minden második nap. Ez segíthet a pozitív eredmények megerősítésében, és kétszer is meggondolod majd, mielőtt egy újabb szelet tortát megeszel.


Egyél probiotikus ételeket


Azonban nem minden probiotikum segíti elő a fogyást. A vizsgálatok azt mutatják, hogy az elhízott egyének bélflórája eltér a vékony emberekétől. A Lactobacillus rhamnosus-t tartalmazó élelmiszerek megváltoztathatják ezt a helyzetet, ezért figyelj a probiotikumokat tartalmazó tejtermékek összetevőire.


Fogyassz hüvelyeseket


A napi étrend részét képező bab, borsó, csicseriborsó vagy lencse segítenek megszabadulni a túlsúlytól és fenntartani a normális testsúlyt.


Ne iktasd ki a fehérjéket


Ne tagadd meg a fehérje-gazdag élelmiszereket magadtól. Lehetővé teszik, hogy fizikailag aktívabb legyél, ami nagyobb súlycsökkenést eredményez. A szervezetednek szüksége van fehérjékre, zsírokra és szénhidrátokra a normális működés érdekében. Az arányok változhatnak, de nem lesz semmi sem jobb attól, hogy kizársz valamit az étrendedből.


Egyél kisebb tányérról


Használjon kisebb méretű tányérokat. Ez segít csökkenteni az adagokat, és ennek következtében a bejuttatott kalóriák mennyiségét. Ezenkívül egy kisebb tányér azt az illúziót kelti, hogy nagyobb adagot eszel.


Használj színes abroszt és fénylő tányért


Használj kontrasztos színű asztalterítőket és étkészletet. Ez beindítja a kevéssé ismert Delboeuf illúziót. Egy normál tányér, amin a szokásos adag nagyobbnak hat. Úgy fogod érezni, mintha többet ettél volna, annak ellenére, hogy az adagok ugyanakkorák maradtak. Ennek eredményeképpen hamarabb laksz jól, miközben ugyanannyit, vagy még kevesebb kalóriát viszel be.


Kövesd nyomon a kalóriákat


Vezess naplót, vagy használj telefonos alkalmazást, ahol mindent leírhatsz, amit napközben fogyasztottál. Ez segít, hogy ellenőrizd a fogyás folyamatát, és segít pontosan annyit enni, amennyire szükséged van.


Olvasd el a címkéket


Olvasd el az élelmiszercímkéket. Ha ezt teszed, akkor pontosan tudod, mit eszel, és mennyi kalóriát viszel be, és egészséges-e, amit eszel. Ezenkívül az élelmiszer-címkék segítenek a megfelelő információkhoz való hozzájutásban. Ezután be fog indulni a fogyás is.

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

loading...

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

Lehet, hogy a kutyád stresszes és szorong? - Így vedd észre

Lehet, hogy a kutyád stresszes és szorong? - Így vedd észre

Ha kutyatulajdonos vagy, akkor biztosan egyetértesz azzal, hogy a kedvenced nem fél kimutatni az örömét. Ám az emberekhez hasonlóan a kutyáknak is eltérő személyiségük van, amely szerepet játszik abban, hogyan küzdenek meg a stresszel.

Tovább »
8 trükk, hogy 2018-ban se tűnj ódivatúnak - Légy stílusos és trendi!

8 trükk, hogy 2018-ban se tűnj ódivatúnak - Légy stílusos és trendi!

A külsőd akkor is árulkodik rólad, ha meg sem szólalsz. Ha ódivatúan öltözködsz, könnyen tűnhetsz idősebbnek és nem leszel sem stílusos, sem elegáns. Mindez kihat arra, hogy elnyerhesd álmaid állását, vagy jó benyomást tegyél az ellenkező nemre. Mutatunk 8 tippet, hogyan lehetsz stílusos és divatos a mai rohanó világban.

Tovább »
Napi Tarot - Péntek

Napi Tarot - Péntek

A Tarot mai üzenete: "A Főpap az emberiség lenyűgöző eredményeinek, szellemi értékeinek, megszerzett - és mindannyiunk számára elérhető - hatalmas tudásának üzenetét hordozza."

Tovább »

Kalkulátor

Horoszkóp és őrangyalok

Az angyalok a mennybolt csillagai között élnek. Minden csillagjegynek és bolygónak van őrangyala. Ha sikeresen kapcsolatba szeretnél lépni a saját őrangyaloddal, akkor az asztrológia jó kiindulópont lehet.

Még több kalkulátor »

Szakértők

Márton Andrea

Pedikűrös, lábelemző

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Márton Andrea

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Antal Attila Preky69 Gyula Attila 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép