UTAZÁS

Luxus hajóutak - mert jön a nyár!

Szerző:
Szabó Anna
Egyszer s mindenkorra felejtsük el azt a sztereotípiát, hogy a hajóutak nyugdíjas programok egy kis esti bingóval megspékelve. Manapság ugyanis nagyon népszerű kikapcsolódási formává vált a luxushajókkal való cirkálás a nemzetközi vizeken.

A legmodernebb hajókon már minden megtalálható, amivel a pihenni vágyók kedvében lehet járni, a kosárlabdapályától és luxus üzletektől egészen a moziig, minden van, amire csak vágyhatunk.

Cirkálók kalandoroknak - Holland America

Aki szereti a kalandot, mindenképpen lépjen egy jégtörő cirkáló fedélzetére, és számítson a kiszámíthatatlanra. Egy sarkköri körutazás felejthetetlen élményeket nyújthat. A csodálatos, csillogó gleccserek látványa, a fejünk felett elrepülő fehérfejű rétisasok, és a pingvinek peckes járása, mind-mind növeli az adrenalin szintünket. Nem beszélve a parti sétákról, és a kalandokról. Az igazi fenegyerekek szeretni fogják az elképesztő kerékpáros hegyi utakat, akár még motorral is barangolhatnak a környéken. Kísérő segítségével akár 850 láb magasba is felmerészkedhetünk, közben hatalmas grizlikre leshetünk. Ha nem vagyunk elég bátrak, hogy személyesen bemerészkedjünk a vadonba, kérhetünk helikopteres idegenvezetést is a hajóról. A kalandokkal teli nap végén ejtőzzünk a csodálatosan berendezett kabinunkban, vagy vacsorázzunk meg a hajó hatalmas és elképesztő éttermében.

A Holland America-val utazhatunk, Észak-és Közép-Amerikába, Ausztráliába és csendes-óceáni szigetvilágba, Európába, Afrikába és akár Ázsiába is.

Hatalmas cirkáló - Holland America

Elképesztő luxus a hajó minden szegletében

Óceánjáró - Ocean Village

Az Ocean Village zóna utakat ajánl különböző térségekbe, rajtunk áll, hogy mit választunk. Itt minden a kényeztetésről szól, mindenből a bőség zavara fogadja a hajó vendégeit. Ha rekreációra vagy némi gyógyulásra is vágyunk, vegyük igénybe az óceánjáró gyógyfürdőjét. A fedélzeten, jógázni is van lehetőségünk, hogy még tovább fokozzuk a luxust, egy azonnali fogfehérítésen is részt vehetünk. Aki kedveli a hazárdjátékokat, próbálja ki szerencséjét a kaszinóban, aki még több kényeztetésre vágyik, ejtőzzön a jacuzziban, vagy kérjen egy relaxáló masszázst. Akik kedvelik a hajnalig tartó bulikat, látogassanak el a hajó egyik bárjába, ahol egész éjjel finom italok társaságában élvezhetik a zenét és a táncos bemutatókat. A Földközi-tenger keleti csücskétől egészen a Karib-szigetekig hajókázhatunk ebben a luxusban.

Kényeztetés luxus kivitelben - Ocean Village

A hajó belülről egy luxus szállodára hasonlít

Gasztronómia rajongóknak - Carnival Cruise

A Carnival Freedom nevű hatalmas óceánjáró 2007 márciusában debütált a nagyérdemű előtt. Mondhatni, csak ínyenceknek. Hihetetlen gasztronómiai csodákkal várják vendégeiket, nem akármilyen étkészletből falatozhatunk, ugyanis a luxus mindent elért, az étkészlet is Bvlgari. Igen, jól olvastad! A hely ontja magából a csodát és a luxust. A salátabár és a tengeri gyümölcs kínálat szinte egyedülálló. Persze, ilyen ételkínálat mellett, a vendégek külsejéről és egészségéről sem feledkeznek meg. A cirkáló hatalmas konditerme saját személyi edzővel segít, hogy ledolgozzuk a magunkba traktált finomságokat. Alaszkától, a Bahamákon át, egészen Európáig célba vehetjük a szebbnél szebb helyeket, csak ki kell választanunk a számunkra legkedvesebb úti célt.

Hatalmas óceánjáró - Carnival Cruies

Luxus minden mennyiségben a hajón

Az arisztokrata - Queen Mary 2

A legnépszerűbb óceánjáró, amit valaha építettek. Amellett, hogy figyel a hagyományokra a világ egyik legmodernebb cirkálója. Hatalmas, nyílt terek, extravagáns éttermek, báltermek, színház, könyvtár és más minden megtalálható rajta. Itt a mese valóra válik, amíg a fedélzeten tartózkodunk, mi is királynak vagy királynőnek érezhetjük magunkat. A Queen Mary 2-vel több célpont is elérhető, mehetünk világkörüli útra vagy akár a Karib-szigetekre. Amíg A pontból B pontba tartunk, élvezzük a szolgáltatások kavalkádját, többek között a színház, az uszoda és a báltermek nyújtotta lehetőségeket. Skandináviától kezdve, egészen a földkörüli utazásig választhatunk magunknak úti célt.

A legmodernebb óceánjáró - Quenn Mary 2

A hajón úszómedence és sportpálya is található

Győzelem - Victoria

Az időtlen brit hagyományt és a kellemesen modern kényelmet vegyíti. Kortárs kifinomultság, időtlen elegancia jellemzi, minden tekintetben, úgy érezhetjük, hogy utazunk az időben. Rengeteg lehetőség nyílik a szórakozásra és kikapcsolódásra, unatkozni biztosan nem fogunk, ha a Victoria fedélzetét választjuk. Számtalan bár, bálterem, diszkó, könyvtár és sportolási lehetőség vár ránk. Természetes itt is hódolhatunk szenvedélyeinknek, akár még a kaszinóba is ellátogathatunk, remélve, hogy mellénk szegődik Fortuna is. Ha szerencsénk van és nyertünk a kaszinóban, irány valamelyik butik, ahol kedvünkre válogathatunk a legújabb divatot követő ruhákból és kiegészítőkből. A Victoria ugyanazon úti célokat kínálja számunkra, mint társkirálynője, a Queen Mary 2.

Tekintélyes elegancia - Victoria

Bálterem a hajón

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!