2018. szeptember 26. - Jusztina
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom
DXN termékek Az örök szerelem lakatja
Női Portál
2018. szeptember 26. - Jusztina
RSS hírcsatornák Pinterest Tweet
Megosztom

Gyors megoldás a nehéz napokra

Hullámzó közérzet, idegesség, fájdalom minden hónapban. Hölgyeim, sajnos ez elkerülhetetlen. Na, de mégis mit tehetünk, hogy enyhítsük a nehéz napok okozta szenvedésünket? Összegyűjtöttük neked a leghatásosabb gyógymódokat.

 

Étvágytalanság, súlycsökkenés

A menstruáció ideje alatt (1-7. nap)

Feltétlenül fontos a sok pihenés, és a stresszhelyzetek kerülése. Ezeken a napokon fogyassz C-vitaminban, és vasban gazdag ételeket (paradicsom, brokkoli, kivi, hal, vörös húsok, búzacsíra) a szervezeted ellenálló képességének növelése érdekében. Ha teheted, mellőzd a kávé fogyasztását, mert felerősítheti az alhasi görcsöket. Akinek rendkívül erős a menstruációja és a természetes gyógymódok híve, érdemes már a vérzés jelentkezése előtt kb. 5 nappal gyógyteát fogyasztania.

Gyógyteakeverék: palástfű, libapimpó, cickafark (a gyógyszertárakban kaphatók)


A fájdalomcsillapítókkal csínján bánj, nem szabad túl sokat bevenni belőlük. Nagy fájdalmak esetén ajánlott gyógyszerrel csillapítani a fájdalmat, és akkor is csak az első pár napban.

 

Remek hangulatban, tele energiával

A nehéz napok után (8-14. nap)

A második ciklushét ragyogással teli, ilyenkor úgy érzed, hogy majd kicsattansz az energiától. Ez a jó fizikai állapot számodra a legideálisabb sportolásra, tanulásra, és még randizásnál is nagy segítségedre lehet. Sok férfi megérzi ugyanis, hogy ösztrogéntermelésed az egeket veri, és így még vonzóbbnak találnak majd.

 

Lelki béke, harmónia

Ciklusod közepén (15-20. nap)

Ha sportolni támad kedved, feltétlenül végezz a torna előtt nyújtógyakorlatokat. Érdemes ciklusnaptárt vezetned. A hormonális ciklusok mindenkinél különbözően alakulnak. A ciklusnaptárba feljegyezheted a reggeli testhőmérsékletedet, és az aktuális fizikai állapotodat. Így ellenőrizheted, hogy minden rendben van- e a szervezeteddel. Tapasztalni fogod, hogy egyes hatások, amelyeket lejegyeztél, szabályszerűen visszatérnek.



Egyre nő a feszültség benned

A nehéz napok előtt (21-28. nap)

A nők 80 százaléka a menstruációt megelőző 7-10 napban különféle testi-lelki tüneteket észlel magán. Minden ötödik nő életét kifejezetten megnehezítik ezek a tünetek. Ingerlékenység, depresszió, túlérzékenység, fáradság, puffadás, falásrohamok, általános rossz közérzet - kétszáz fölött van azoknak a tüneteknek a száma, amelyeknek az orvostudomány összefoglalóan a PMS, azaz premenstruációs tünetegyüttes elnevezést adta.

A negyedik héten mindenképp kerüld a koffeintartalmú italok fogyasztását, hogy elkerülhesd a fájdalmak felerősödését. Lazító, citromfüves fürdő is nagyon hatásos tud lenni álmatlanság esetén. Igyál sok csalánteát és kerüld a túlzottan sós ételeket. A csalán kiváló vértisztító hatással rendelkezik. Sajgó fejfájás esetén használj borsmentaolajat, amellyel dörzsöld be jó erősen a két oldali halántékodat. Fogyassz B6 vitaminban gazdag élelmiszereket (banán, hal, gabonafélék), vagy szedj B6 vitamin tablettát, hogy erősítsd az immunrendszeredet. Csokoládé és különböző édességek helyett nassolj aszalt gyümölcsöket (füge, datolya, aszalt szilva, mazsola).

A füge, rendkívüli vastartalmáról híres. A céklalé fogyasztása is rendszeresen ajánlott. Jótékony hatását igazán a vérképzőszervi betegségek megelőzésénél fejti ki.

Magne B6 femina Magnézium és B6 vitamin tartalmú komplex étrend-kiegészítő kalciummal és E-vitaminnal, édesítőszerrel

A készítmény összetevői közül a magnézium szükséges az idegrendszer működéséhez, a B6 vitamin segíti a kiegyensúlyozott lelkiállapot és hormonális aktivitás fenntartását, támogatja a vérképzést is, a magnézium és B6 vitamin együttesen hozzájárulnak a fáradékonyság és kimerültség csökkentéséhez, míg a benne lévő kalcium a szervezet energiatermelő folyamataihoz szükséges.

Miért ajánljuk ezt a készítményt?

MAGNÉZIUM: az emberi szervezet számára alapvető fontosságú ásványi anyag, mely szükséges a létfontosságú enzimreakciókhoz, hozzájárul a normál idegi működéshez és a megfelelő élettani funkciók fenntartásához. A magnézium segít a megfelelő szellemi és érzelmi állapot fenntartásában, támogatja a szervezet energiatermelő folyamatait és hozzájárulhat, a fáradtság és kimerültség csökkentéséhez.

KÁLCIUM: nélkülözhetetlen a csontok és a fogak egészségének megőrzéséhez. A kalcium hozzájárul az idegi ingerület átvitel és az izmok normális működéséhez és támogatja a szervezet energiatermelő folyamatait. A kalcium hozzájárul az emésztő enzimek normális működéséhez is.

E-VITAMIN: az antioxidáns vitaminok az öregedést felgyorsító szabadgyökök ellen hatnak. Az E-vitamin segít a sejtek és sejtalkotók oxidatív károsodás elleni védekezésében.

B6-VITAMIN: Hozzájárul a normális fehérje és glikogén anyagcsere fenntartásához, az idegrendszer és az immunrendszer megfelelő működéséhez, a hormonális aktivitás szabályozásához. A B6 vitamin segíti a vörösvérsejtek képződését. Hozzájárul a megfelelő fizikai erőnlét, mentális frissesség és a kiegyensúlyozott lelkiállapot fenntartásához, valamint segíthet a fáradtság és kimerültség csökkentésében. A B6-vitamin kiegészíti a magnézium hatását és elősegíti annak felszívódását.

 

SzavazzSzavazzSzavazzSzavazzSzavazz

Személyre szabott horoszkóp ingyen!

Add meg a születésed időpontját!

Év: Hó: Nap:

óra perc mp

vagy napszakot:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Top 3 olvasnivaló

A jóból is megárt a sok! A túlzott folyadékbevitel is veszélyes!

A jóból is megárt a sok! A túlzott folyadékbevitel is veszélyes!

Szinte nincs nap, hogy ne hallanánk a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel fontosságáról, ami szükséges szervezetünk működéséhez, fizikai és szellemi teljesítőképességünkhöz, egészségünk megőrzéséhez és a jó közérzetünkhöz. Természetesen helyes erre felhívni a figyelmet, mégis érdemes megjegyezni, hogy a túlzott folyadékfogyasztás veszélyes is lehet.

Tovább »
Sikerül végigcsinálnod ezt a szörnyen bonyolult vizuális tesztet?

Sikerül végigcsinálnod ezt a szörnyen bonyolult vizuális tesztet?

Nem lesz könnyű dolgod, de talán pont ettől lesz olyan izgalmas ez a feladat! Nézd meg a cikkben található képeket és próbálj meg felelni a kérdésre, találd meg a képbe illő darabkákat. Minél többet agyalsz rajtuk, annál jobban dolgoztatod az agyadat, amit úgyis érdemes kihívások elé állítani, hogy fejlődjön és még sokáig éles és gyors maradhasson!

Tovább »
Milyen típusú szerelem jellemző rád? - Képes személyiségteszt

Milyen típusú szerelem jellemző rád? - Képes személyiségteszt

Az emberek általában meg vannak róla győződve, hogy tökéletesen és mélyrehatóan ismerik önmagukat. De vajon mindenkire igaz ez? Egyáltalán nem biztos… Ebből a személyiségtesztből megtudhatod, hogy milyen szerelem jellemző rád: szenvedélyes, romantikus, igéző, spontán, esetleg gyengéd? Többféle típus létezik, de vajon tudod-e, hogy te melyikhez tartozol?

Tovább »

Kalkulátor

Összeillesz a pároddal?

Add össze születési dátumotok számait egyesével, majd egyszerűsítsd egyjegyűre. Keresd ki a saját és a párod életszámát, és megtudod, mennyire lesz harmonikus a kapcsolatotok, illetve, milyen konfliktusok várhatók.

Még több kalkulátor »

Szakértők

Tőke Zoltán

Hangterapeuta

Kérdezz! »
Összes szakértő »
Tőke Zoltán

Társkereső

Társkereső
Horváth Mária Eva Erika Éva Mária 
Társkereső
Ferenc Antal Attila Preky69 Gyula 

Még több társkereső »

Női Portál oldaltérkép