SZÓRAKOZÁS

A nők és a reklám kapcsolata

Szerző:
Szabó Anna
Régóta tudott alapigazság, hogy a férfiak pénztárcájához a nőkön keresztül vezet az út. Ezt a közhelyet a reklámozók /hirdetők is elfogadják, és sok esetben a reklámköltések is ezt igazolják vissza.

 

Interjúnkban megkérdeztük a Reklámfaló tulajdonosát, Szabó-Dudás Pétert, mennyire ért egyet ezzel a gondolattal?

Valóban a nők a legfogékonyabb vásárlók? Nekünk mindent el lehet adni?

- A hirdetőkben valóban él egy kép az otthon unatkozó milliomos üzletember feleségekről , akik unalmukban vásárolgatnak ezt-azt, új autót, jachtot, más csecsebecsét. A mi tapasztalatunk is azt igazolja vissza, hogy a nők sokkal fogékonyabbak a hirdetések figyelmes megtekintésére, de ez egyáltalán nem felelőtlen magatartás, sőt…

Cégem, az AD4sale Kft. évek óta foglalkozik online- játék fejlesztéssel, facebook alkalmazások készítésével , illetve kezeljük a veledutaztam.hu és a reklámfaló.hu portált, így folyamatos képet nyerhetünk a felhasználók aktivitásáról, illetve a hirdetői igények változásáról. Szerintünk a hölgyek szívéhez vezető út a játékhoz kapcsolódó hirdetéseken át vezet.

Milyen hirdetéseket szeretünk, mi nők?

A nők sokkal jobban szeretik az izgalmat, a kalandot, az olyan dolgokat, ami tartogat számukra valamilyen kihívást. Pontosan ezért találtuk ki a reklámfalót, mert bár itt is reklámfilmek találhatóak, viszont minden filmhez kapcsolódik egy – egy játék. A játék lényege, hogy a reklám figyelmes megtekintése után a néző egy, a filmre vonatkozó kérdésre kell hogy válaszoljon, például hányan ültek a tűz körül, vagy mennyi időt mutatott a falióra. Sok, nők számára értékes nyereményért lehet próbára tenni megfigyelőképességünket, így például most egy spanyol kozmetikai termékeket gyártó cég, az ARUAL termékeiért küzdhetnek a szemfüles játékosok.

ARUAL? Még sosem hallottam róluk!

A reklámfalón nem csak a TV-ből ismert reklámok találhatóak meg. Az ARUAL is egy ilyen példa, közel 20 éve forgalmazzák termékeiket fodrászatok és kozmetikák részére, de az idei évben nyitnak a végfelhasználók felé is, illetve értékesítői hálózatukat is bővítik. Csak ajánlani tudom termékeiket, az ARUAL sampont már én is használom, megtalálható náluk hajvégápolótól a krémen át rengeteg kozmetikai termék, de ezeket inkább meghagyom a hölgyeknek…

Az interjút készítette: Molnár Kincső

Tarts Velünk! Játssz a Reklámfaló és a Női Portál közös nyereményjátékán, ahol értékes Magenta ajándékcsomagot nyerhetsz a Vedd Magadra online magazin jóvoltából!

Tovább a Reklámfalóra >>

 

Szólj hozzá Te is!
SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL