KÖZÉRZET

7 jele annak, hogy alvászavarral küzdesz - Így javíthatsz a problémán!

Az alváshiányt egyre inkább közegészségügyi problémának tekintik, amely összefügg a modernkori társadalom stresszes életmódjával. Nos, igen, az alváshiány bizony közegészségügyi probléma. Az, hogy alvászavarral küzdesz, nem túlzó kifejezés. Gyakori probléma, és sajnos manapság fel sem tűnik. Emberek milliói küzdenek, és akár évek alatt jutnak el ebbe az állapotba. 

Sok oka lehet annak, hogy alvászavarral küzdesz. A mindennapi élet okozta stressz, vagy a munkád miatt aggodalmaskodsz, vagy a családi problémák miatt, netán orvosi vagy mentális problémákkal küzdesz, ez pedig megakadályozza az alvást.

A nem elegendő alvás

  • Negatív hatást gyakorol a testi és lelki egészségre
  • Alacsonyabb a termelékenység és a munka minősége
  • Veszélyeztetheti a biztonságodat, például, ha fáradtan ülsz autóba

Az alváshiány 7 leggyakoribb jeléről olvashatsz az alábbiakban, illetve arról, hogyan javíthatsz mindezen. Az alvászavar negatívan befolyásolhatja az agyad működését, az immunrendszeredet, a hormonokat, a szíved működését, az izmokat, a látást és nem utolsósorban az étvágyat is. Nézd meg, hogy az alváshiány mire lehet káros hatással:

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb cikkekről, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

Az alvás elengedhetetlen feltételei

Nagyon fontos a jó alvási higiénia Az alvás ütemezése, lefekvés és felébredés ugyanabban az időben történjen (hétvégenként is). Mindig kösd valami rituáléhoz az esti lefekvést. Például hallgass hanganyagokat, vagy olvass könyvet. A délutáni szundikálást kerüld el, ha nehéz elaludni esténként.

A napi edzésként könnyű tevékenység ajánlott, de néha lehet egy kicsit megerőltetőbb is. Ügyelj arra, hogy az alvás mindig kényelmes körülmények között történjen (pl.: szobahőmérséklet, zajmentes, zavarmentes környezet és minimális fény). Aludj kényelmese matracon és párnán.

 

 

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL