KÖZÉRZET

6 egyszerű lépés, mely segít csökkenteni a cukorfogyasztást - Hidd el, érdemes megfontolni

Annyi veszélyéről hallhattál már a cukornak, hogy egészen biztosan vannak olyan időszakok, amikor eldöntöd, fel akarsz hagyni vele. Sokan ezt egy óriási problémának gondolják, holott az a helyzet, hogy a testednek mindössze 10 nap már elég ahhoz, hogy megszabadulj a függőségtől. Mutatjuk, hogyan érdemes tölteni azt a 10 napot, és mi a teendő ez alatt az időszak alatt.

 

Ha követed a lenti szabályokat 10 napon keresztül, ezután, ha betévedsz egy boltba vagy cukrászdába, már nem érzel késztetést arra, hogy rögtön vásárolj valami édeset, és befalj fél tábla csokoládét. Emellett a kedvenc sütijeid sem csábítanak már annyira, szóval ráléptél a helyes útra. 

{KEPGALERIA}

Szeretnél elsőként értesülni a legújabb cikkekről, angyal- és csillagüzenetekről, számmisztikai elemzésekről, ezoterikus írásokról, önismereti tesztekről, jóslatokról, misztikus előrejelzésekről? Iratkozz fel a hírlevélre itt >>

 

 

5. Lélegezz mélyeket

Az éhség nagy úr, és a vágy, hogy gyorsan felfalj valami édeset, gyakran a stressz jele. Légző gyakorlatok segítségével azonban képes vagy megbirkózni a stressz hormonnal, ami nem más, mint a kortizol. Lélegezz mélyet, egymás után ötször, minden étkezés előtt. Meg fogsz lepődni, de ez tényleg működik.

Szólj hozzá Te is !

OLVASS TOVÁBB!

SZEMÉLYRE SZABOTT HOROSZKÓP

Adja meg születési időpontját!

VAGY

KÉREM AZ ELEMZÉST

HÍRLEVÉL