Fórum
Gyorskeresés
Keresés a topic-címek között:
Keresés a hozzászólók között:
Szex, szerelem
tanár-diák-szerelem (197 hozzászólás) Új hozzászólás
Hozzászólások időrendben Hozzászólások időrendben Legfrissebb legfelül Legfrissebb legfelül Hozzáadás a kedvencekhez Hozzáadás a kedvencekhez
«« elejére « előző következő » végére »»
KicsiDrága (Topikindító) 2008-01-19 23:01:59 Üzenet a szerzőnek
Sziasztok!

Egyetemista hallgató vagyok,és beleszerettem a tanáromba!Bajban vagyok? Kérlek,segítsetek,mit tegyek (azt ne mondjátok,h felejtsem el!),esetleg ha van nektek is hasonló történetetek,kérlek,osszátok meg velem!
Válasz erre Válasz erre
Rose Bee 2010-08-19 10:48:17 (196) Üzenet a szerzőnek

Sziasztok!

Az én történetem ..Nos..