| tanár-diák-szerelem | (116 hozzászólás) |
| «« elejére | « előző | következő » | végére »» |
| KicsiDrága (Topikindító) | 2008-01-19 23:01:59 |
| Sziasztok! Egyetemista hallgató vagyok,és beleszerettem a tanáromba!Bajban vagyok? Kérlek,segítsetek,mit tegyek (azt ne mondjátok,h felejtsem el!),esetleg ha van nektek is hasonló történetetek,kérlek,osszátok meg velem! |
| cédrus | 2010-03-07 14:09:16 | (115) |
Sziasztok, én most bukkantam rá erre az oldara/topikra. Nekem is van tanár diák szerelm történetem. Jelenleg, egy ilyen kapcsolatban vagyok. 19 vagyok, ő 37, még tanít, különórára is járok hozzá (azaz ilyen érettségi felkészítő szakkörre.) Lassan már két éve vagyunk együtt titokban. Senki nem tud róla. A színészkedésünket teljesen a tökélyre fejlesztettük, hogy ne látszódjon rajtunk semmi. Gyakran szenvedek, mert lelkileg kikészülök a huzodozástól. Néha már nem bírom. Néha elküldeném Őt a pokolba, hogy ilyen helyzetbe hozott, mert ő kezdte. Bár, már csak egy évem van ezen kívűl, sokszor úgy érzem megfulladok, mert nincs kivel beszélnem erről. Ha a sulimba kiderülne kirúgnák, ha itthon elmondanám a szüleim rugatnák ki. Még a tesómnak se mertem elmondani. Én azt tanácsolom, hogy bárki , akinek kezdetlegesen kialakulóban ven eféle kapcsolata, KERÜLJE EL! Az elején izgalmas, a tiltott gyümölcs kell...de ahogy a vonzalom növekszik a kapcsolat mélyül szenvedés az egész.(Vagy rosszabb esetben csalódás) |
| Előzmény: Lillius - 2010-02-24 21:15:01 |
| Lillius | 2010-02-24 21:15:01 | (114) |
baby 0077! Szerintem ülj le vele és mondd hogy komolyan gondolod ezt az egészet magyarázd el hogy elöször nem gondoltad ugy! Szerintem ez egy jó megoldás lenne! Amugy az én történetemről mit gondoltok? |
| macibogar | 2010-02-24 20:19:43 | (113) |